reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Karolína Hrešková

Karolína Hrešková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kedysi dávno...som bola dieťa, potom som sa stala dievčinou, neskôr normálnou ženou a dnes som už kompletne nenormálna - prispôsobila som sa 21. storočiu. Na opustený ostrov by som si zobrala knihu a radšej by som zamrzla, ako by som ju mala použiť na udržanie ohňa. Som žena, dcéra, sestra, hľadačka, hladná, lačná, tichá, hlučná, pokorná a občas pyšná, sarkastická a tisíckrát stratená a párkrát nájdená. Som to, čo si život vymyslel. Myslím, občas...že by to mohol byť nezmysel, ale potom pochopím, keď sa zamyslím...že. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Dobrodružstvá z Holandska č.2

Karolína Hrešková

Dobrodružstvá z Holandska č.2

Niekedy si o sebe nahováram, že som sa citovo adaptovala na škodoradosť. Myslím si, že moja nešikovnosť otupila zmysel pre empatiu pri ľuďoch, ktorí sa dostanú do trápnej situácie a možno som len jednoduchý človek.

  • 11. nov 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Dobrodružstvá z Holandska č. 1

Karolína Hrešková

Dobrodružstvá z Holandska č. 1

Neobyčajné príbehy obyčajnej Slovenky, ktorá si zbalila saky-paky a odišla za dobrodružstvom do  krajiny, kde žijú v priemere najvyšší ľudia na svete, je plná tulipánov, porcelánových topánočiek,  veľkých okien a chutných syrov.

  • 9. nov 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Život nemá rád konformistov

Karolína Hrešková

Život nemá rád konformistov

Dobre, nemá rád je možno silné slovo, no minimálne ho šialeným spôsobom nudia. Veď si len predstavte také semienko...nikdy by nemohlo vyrásť v obdivuhodný kvet, ak by nedovolilo vetru aby ním pohlo a presunulo ho.

  • 31. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 445x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu